Re: czujnik temperatury

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 00:01:09 MET DST

Dnia Tue, 3 Aug 2004 16:33:15 +0000 (UTC), Tomek D napisał(a):

>przez przypadek odlaczylem sobie czujnik temperatury RT2 (mam plyte gl.
>soltek sl-75kav) podlanczam go z jednej strony do gniazdka plyty RT2 a druga
>strone nie wiem gdzie podlaczyc, procesor mam durona 800

RT2 to drugi czujnik temperatury, nie związany z monitorowaniem
temperatury procesora i możesz go wykorzystać do sprawdzenia
temperatury np. dysku twardego czy karty graficznej.

>mam jeszcze jedno pytanko, czy komputer bez podlaczonego tego czujnika
>powiniem wystartowac?

Mam identyczną płytę główną jak TY i w ogóle nie mam podłączonego RT2,
a komputer chodzi bez najmniejszych problemów.

--
Pozdrawiam
C.