Re: Wybor monitora - help

Autor: Robert P. <zyx3_at_poczta.xonet.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 22:40:47 MET DST

wprawdzie mam Samsunga 755 DF (17 cali), ktory nie jest juz produkowany, ale
mija 4 rok jak go uzywam i ostrosc i geometrie ma super i jestem z niego
bardzo zadowolony, zdecydowalem sie na niego, bo nie mial tych dwoch drucikw
jakie wystepuja w monitorach z kineskopem trinitron i Diamotron i nie
zawiodlem sie.
Jesli kolejne modele Samsunga sa rownie dobre jak ten starszy , ktory
posiadam , to smialo poleceam. Oczywiscie przetestuj egzemplarz, ktory
kupujesz.

Robert P.