Re: Quiz - komp za 12tys.

Autor: wizard <divx101_at_BEZz.interia.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 22:36:49 MET DST

Kamil Mouse <malkovicz_wytnij_@gazeta.pl> naklikał(a):

> Panowie, jaki komputer można złożyć za 12 tyś PLN.
> Pytam bo dostałem pewien dokument, który stwierdza że
> pudło na moim biurku jest właśnie tyle warte <lol>

ok sprobujmy.
Zapewne bedzie to jeden z tzw komputerow 'markowych', bo za skladaki
chyba nie beda tyle liczyli...
Czyli mozna brac pod uwage takie firmy jak: HP, IBM, Dell, F-S, Apple.
Moim osobistym faworytem jest juz od pewnego czasu HP z 'doskonalym'
sprzetem w 'bardzo korzystnej' cenie. Tyle, ze akurat oni by jeszcze
jakis zdechlaty monitor dolozyli do konfigu z logo HP na czole. Mozna
dorzucic jakas cordless mysz i klawiature.
Konfig cos kolo 512 ram, proc 3,0, dysk moze ze 120-160 gb. Jakas karta
graficzna nie zintegrowana. Uff co za konfig. I juz sie robi te 12k ;>>

--
-======-
   wizard