Re: Odzyskanie danych z dysku

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 22:04:14 MET DST

Dnia Tue, 3 Aug 2004 19:49:17 +0200, ari napisał(a):

> mam dysk seagate baracuda 80. padł mechanicznie, przy próbie włączenia
> slychac takie tykanie, i niestety na tym koniec. mam pytanie, czy istnieje w
> domowych warunkach jakakolwiek metoda na odzykanie danych, tak przy
> zaangazowaniu powiedzmy do 1.000 zl.

kiedyś czytałem, że ludzie zbierają zepsute twarde dyski, bo
wymontowują z nich mechanizm - właśnie na takie przypadki... jak
padnie mechanizm w dobrym dysku, to wystarczy go wymienić i powinno
działać - dlatego szukałbym takiego samego modelu... na jakiejś aukcji
itp. szukaj jakoś w tę stronę. pzdr

--
$nie ślij listów via e-mail$