ZA GŁOŚNO !!!! :-)

Autor: R.A.D.U.S <buraczewski_at_NIESPAMOWIpoczta.fm>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 21:04:21 MET DST

kupiłem sobie nowy sprzęt:

płyta MSI 865 PE NEO-PLS + Celeron D 2,4GHz
w obudowie Codegen 6066 (z dodatkowym wentylatorem z góry) i .......jestem w
szoku !!!
Szumi mi w domu jak cholera, wentylator na procku zwalnia i przyśpiesza przy
temp. 57 stopni i jest nie do zniesienia. Normalnie temp. ma około 50
stopni.

Przedtem miałem UltraCichy zasilacz Codegena 350W+ Artic Cooler Cooper
Silent i miałem spokój.
W związku z tym pytania:
- czy da się jakoś "delikatniej" regulować obroty, odinstalowałem Core Cell,
bo wg mnie jeszcze pogarszał sprawę
- czy tempereatura Celerona D jest dobra ? Jak reagują procki z HT Prescot ?
Też tak wyją ?
- co kupić żeby wyciszyć ?
- który wentylator będzie chodził lepiej z Celeronem D ...Artic Cooper
Silent czy Spire Quiteude ?

Dziękuję za wszelkie przyjazne sugestie !!!
Radek