Re: Asus zszedl na psy?

Autor: Yoghurt <joghurt_at_op5P4M.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 19:57:36 MET DST

> Ale jak wytlumaczyc takie cos:
> są dwa kompy, ktore maja wszystko to samo,
> z wyjatkiem plyt glownych - w pierszym stary Asus P4B266,
> w drugim - nowy P4P800.
> Takie same procki, karty graficzne, system i takie same
> sterowniki.
>
> W pierwszym kompie wszystko OK, ale w drugim ekrany
> przewijają się strasznie powoli (w kazdej aplikacji).

Jednego jestem pewny - napewno to nie jest wina plyty glownej. Stawiam na
sterowniki od karty graf, moze DirectX? W kazdym razie napewno to bedzie
wina programowa. Mam tu GF4 MX440 64, taki najtanszy za cos kolo 100 zl, a
juz chyba gorszej karty kompatybilnej z AGP 1.5V nie ma i wszystko mi smiga
wysmienicie. Procesor Celeron 2400. A plyta praktycznie ta sama (wersja
DELUXE).

Pozdrawiam
Yoghurt