Re: Asus zszedl na psy?

Autor: Yoghurt <joghurt_at_op5P4M.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 19:09:57 MET DST

> Moja miarą jest ogolna stabilnosc
> postawionych na nich Windows.
>
> Czy ktos ma podobne wrazenia?

Nie. Mam P4P800 Deluxe i jest naprawde swietna. Jak chodzi o stabilnosc
to Windows Xp potrafil mi chodzic przez 20 pare dni bez restartu.
Codziennie jak wracalem do domu robilem na Photoshopie, C/PHP a w tle
szedl sobie calyczas DC++ i emule, restarty sa naprawde zbedne. Czasami
sobie ciupne w jakiegos CS'a na necie. Dzialam tak od lutego i plyta
sprawuje sie idealnie. Wylaczam dziada tylko jak cos akurat grzebie w
konfiguracji... podpinam twardziela albo cos, ale o braku stabilnosci nie
ma mowy.

Pozdrawiam
Yoghurt