2 karty scsi czy mozna boot-owac system raz z jednej a raz z drugiej (z biosu)

Autor: jarek <jarekbanach_at_gazeta.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 18:39:25 MET DST

Mam 2 karty scsi na obu zamontowane sa dyski i systemy jak boot-nac
kompa z drugiej karty teraz ja sa dwie system uruchamia mi sie tylko z
jednej musze wyjac pierwsza karte zeby komputer sie uruchomil czy cos
biosie namieszac mozna ???Chyba nie, pierwsa karta to tekram 395 (scsi)
z biosem a druga to bezbiosowa promise ultra 66 (ide) .Tylko nie piszcie
o softwarowym boot managerze bo narazie to nie wchodzi w gre!

Jarek