Re: ECS k7s5a Athlon xp 1800(133@166) czy sie zjaral?

Autor: Jacek S. <orm_at_nqerfh.cy>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 16:10:30 MET DST

Dnia Tue, 3 Aug 2004 14:52:27 +0200, Bardziej <Bardziej@pf.pl> napisał:

> Zostaw t? bateri? w spokoju, znaczy w?ó? j? z powrotem t? sam? stron?. Na
> p?ycie mi?dzy slotami PCI, a IDE masz zwork? CLEAR CMOS. Je?eli ma 3
> piny to
> prze?ó? j? obok, je?li dwa po prostu zdejmij. W obydwu przypadkach
> odczekaj
> conajmniej 5 sekund, dla pewno?ci z minut?. Najprawdopodobniej nic Ci si?
> nie zjara?o, tylko trzeba zresetowa? ustawienia bios. Je?li komp nie
> startuje jak trzeba to b?dzie najprostszy sposób.

Ekhm... ecs k7s5a - prędzej ta zworka bym powiedział jest zaraz koło
baterii właśnie.
Ma trzy piny:) Czyli scenariusz pierwszy.
Ale wyjęcie baterii powinno także przynieść taki sam skutek, co zabawa
wspomnianą zworką...
Jeżeli nie taki skutek nie nastapił... No cóż, niech jeszcze spróbuje
zworką ( ale jakaś tam obawa jest, że coś się jednak uwaliło:( )

--
Jacek S. / Opera M2/7.50