Re: Nagrywarka Teac 16x/10x i błędy w nagraniu

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_at_friko6.onet.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 15:27:02 MET DST

Użytkownik "Quick" <jaceksta@NOSPAM.polbox.com> napisał w wiadomości
news:EdMPc.9542$M72.736@news.chello.at...

[...]
> Miałem już przygody z alkocholem izporopylowym niestety skończyło się na
[...]

Ja miałem na mysli 'alkohol izopropylowy' - isopropyl.

[...]
> wyrzuceniu napedu. Nie są na niego odporne soczewki akrylowe.
[...]

Ciekawostka - wszystkie płyny i preparaty do czyszczenia optyki napędów
oparte są na isopropylu. Fakt - czystym, a nie zanieczyszczonym nie wiadomo
czym. Przez moje ręce przeszło już spoooro napędów - sam nie wiem, ile ;-).
Na pewno ponad 100. Czyszczenie sprężonym powietrzem i isopropylem to moja
standardowa procedura. Do tej pory nie było z tym problemów.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski