Twardziel i 98

Autor: Gajowy Marucha <maras42_at_akuku.spamerku.wp.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 15:26:07 MET DST

Na dysku mam trzy partycje - pierwsza windziana, następne dwie
linuksowe. Winda ma do dyspozycji 1906 MB, swap linuksowy ma ~250 MB,
główna partycja linuksiana 9 GB z niedużym hakiem. I teraz powstaje
pytanie - dlaczego pod windowsem 98 widać całą przestrzeń dysku? Rozmiar
partycji to te 1,9 GB, a skurkowany pokazuje mi radośnie całe 12 GB i
wolnego tak ze 7 GB. Jakiś patch mu zapodać czy co?

Komputer to notebook Dell Latitude CPX, dysk ajbiemowski o symbolu
DARA-212000. Pod dwutysiączką wszystko jest cacy, ale 98 bardziej mnie
urządza.