Re: voodoo2

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJTOterramail.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 15:24:59 MET DST
Message-ID: <tb4vg05lp143jd2fk1ki6o7ku17ps5pql7@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Mon, 2 Aug 2004 12:56:13 +0200, "Adasio" <franklyn@poczta.onet.pl>
wrote:

>A mam tylko jedno pytanie : Czemu?? moim zdaniem przecież nic nie stoi na
>przeszkodzie, aby zainstalować dodatkowo VooDoo2 np. po to żeby sobie w
>Quake GL pograć. Ja tu nie widze problemu i kompletnie się nie zgadzam z
>kolegš no chyba, ża mi poda jakie? powody czemu nie można zainstalować
>dodatkowo akcelelatora VooDoo 2 wraz z geforce ti 4200.
A po co instalowac QL Quake skoro mozna uzyc Modow Tenebrae albo
Telejano (tak sie chyba one nazywaja) i pomyslec, ze przy tym co sie
tam wyswietla ten Voodoo2 by po prostu wymiekl. :-)

IMO szkoda zdrowia - jedyna gra, ktora lepiej wyglada na Voodoo niz na
czyms innym jest Interstate76 (ale to juz troche OT)

Pozdrawiam
GLide
Received on Tue Aug 3 15:20:18 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 03 Aug 2004 - 15:51:02 MET DST