Re: Dziwne rzeczy zwiazane z wlaczaniem komputera

Autor: Osadnik <Os_at_dnik.www@wp.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 12:47:13 MET DST

Użytkownik "enlil" <enlil@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cenpcp$5tv$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
> Nie wiem, czy pisze to na odpowiednia grupe (jesli nie, prosze mnie
> przekierowac na inna, polska). Rzecz dotyczy dziwnego zachowania sie
> komputera: kiedy sie go wlacza, chodzi tylko zasilacz; procesor dopiero
> zaczyna sie krecic po kilku minutach. Czy ktos z Was spotkal sie juz z
czyms
> takim? Jesli tak, to czy ktos zna sposob na wyeliminowanie takiego
problemu?
> Bardzo prosze o pomoc, za ktora z gory dziekuje.

Coś chyba nie tak z Płytą... lub zasilaczem.... A od kiedy to się dziej i
czy czegoś nie robiłeś.

i błagam procesor jest rpzymocowany około 300 nóżkami i dociśnięty, a na nim
położony jest ciężki radiator, więc nei ma jak się kręcić.. to wiatraczek
sie ręci. mi się wydaje że wiatraczek też mógł pasć.

Ogólnie to dotyczy zasialania i sprawmnośći wszystkich komponentów o których
nam nie wiadomo