Re: Abit NF7-s

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 12:13:53 MET DST

> Nabylem niby to cudo i juz mam problem otoz z plyta kupilem dysk S-ATA i
> niestety bios go nie widzi mimo ze wszsytko w nim powlaczalem dodam ze
> kontroler raid nie ma z nim problemu ,ale bios niestety wiec nie mam
nawet
> jak postawic systemu. POMOZCIE.

Z tego co wiem, to akurat BIOS tu nie ma nic do gadania, procz ustawienia
boot'u z sata.
Silicon Imges to osobny kontroler i jesli od go widzi to starczy.

Pewnie chcesz zainstalowac XP?
Przy instalacji (na poczatku) wcisnij F2 czy F6 i daj mu dyskietke ze
sterownikami na SATA, a dalej juz sobie poradzi.

A na przyszlosc opisz dokaldniej problem, bo ja sie tu polowy domyslilem,
tylko dlatego, ze akurat skladalem kompa na tej plycie...

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055