Re: cieci bezprzewodowe

Autor: a <al_at_o2.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 11:49:08 MET DST

> może się mylę, ale sam uzywam internetu postawionego na sieci
> bezprzewodowej i warunkiem KONIECZNYM jest, że anteny muszą się widzieć
> - nie może byc między nimi fizycznych przeszkód
> pozdrw
> timeo
W budynku gdzie sa sciany:
 jedna ,dwie,
okolo kilka metrow na standardowych antenkach w acces point osiagniesz
24mbit(majac urzadzenie 54mbit)predkosc bedzie skakac i czasami bedzie to
54mbit,48mbit,36mbit.Wiec nie ma co sie napalac.No ale warto miec te 54mbit
najlepiej prism nitro.Dobre sa z wbudowanym routerem,firewallem.Na allegro
za okolo 300zl dlinka.
pozdr

Ps.No i moze pomysl o zewnetrznych antenach wiec bedzie napewno te 54mbit :)