Re: chłodzenie procesora do w granicy 100zł?

Autor: Patryk Trojanowski <pacio_at_os.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 10:41:57 MET DST

Użytkownik "iTuiTu" <ituituWYWALTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1njbea7305hkn.1blmq2epxnedi$.dlg@40tude.net...
> mam na teraz około 100 zł na nowe chłodzenie. nie podkręcam procesora
ale
> potrzebuję czegoś (jak każdy) względnie cichego i wydajnego.

Wydaje mi się, że dobrze by było dołożyć te 15 zł i postarać się o coś
takiego http://www.allegro.pl/show_item.php?item=28804578. Po testach w KŚ
Ekspercie wygląda całkiem ciekawie. Jak widać na screenie cena powinna
wynieść 99zł. Sam używam tego
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=29101923, ale gdyby dziś był
dostępny ten Pentagram Freezone QC-80 Cu, to chyba bym wolał dołożyć.

> co polecacie - co absolutnie odradzacie. obecnie procesor dochodzi do 63
> stopni bardzo często - a to mu się nie zdarzało wcześniej. pracował w
> okolicy 57 stopni.

Nie polecił bym Ci chłodzenia wodnego firmy CPC, bo takowy można dostać za
100 zł. Po prostu kicha.

--
pacio [at] os [dot] pl
GG 3585756