paragon boot manager - nie mam dyskietki

Autor: bocio <mario.boniecki_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 09:13:59 MET DST

mam problem. mam komputer w którym został uruchomiony paragon boot manager,
restart komputera i teraz windows sie nie uruchamia tylko bootuje wyłącznie z
flopa , a ja nie mam dyskietki boot manager paragon. Czyu można to jakoś
ominąć żeby system normalnie poszedł (wyłączyćten boot manager)?
System XP prof (Ntfs)