Re: Uff jak goraco

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 01:48:17 MET DST

Użytkownik "MoRo" <mrmoro[NOSPAM]@op.pl> napisał w wiadomości
news:cem9h3$9eg$1@news.onet.pl...

> Tylko martwi mnie jedno. Mianowicie tasmy IDE zajmuja tyle miejsca, ze
> obawiam sie, ze nie bedzie miejsca dla prawidlowej cyrkulacji...

cyrkulacja polega na tym, ze przeplyw medium jest wymuszony roznica cisnien
w obiegu zamknietym... my mowimy o wentylacji... i nie ma tu znaczenia, czy
pochodzi to od wentylatora na CPU (w dol w kierunku CPU), zasilaczu (wyciag
z obudowy), czy tez ekstra wentylatorze do obudowy... sztuczka polega na
tym, aby ten byl... a tasmy nie hermetyzuja wnetrza, one tylko stawaja opor,
powietrze samo sobie znajdzie droge... zdejmujac sciane zaklocasz ten obieg,
gdyz najbardziej podstawowym wyciagiem jest zasilacz i jezeli sciana jest
zdjeta, to pobiera on powietrze po najmniejszej linii oporu, a nie poprzez
otwory z tylu (w kierunku CPU), z przodu (chlodzenie dyskow!!!) lub bokow
komputera... niestety...