NTG - scalanie pliku w powrpoint - POMÓŻCIE PROSZĘ !!!

Autor: D/\\G/\\ <nie_at_chce.spamu>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 00:03:49 MET DST

WItam

Przepraszam, wiem, że to NTG, ale nie mogę znaleźć właściwej grupy do
zadania tego pytania, może mi pomożecie ? ;) - znaleźć rozwiązanie problemu
lub odpowiednią grupę ;))

Otóż problem polega na tym, że przygotowuję prezentacje w powerpoincie i ma
ona tło muzyczne. Muzyczka gra przez cały czas prezentacji.
Niestety jak zapisuję prezentację w pliku pps, to zapisuje się sam obraz,
muzyka natomiast jest pobierana z innego pliku mp3. Jak scalić plik muzyczny
z prezentacją ?
Pomóżcie prosze, ten projekcik jest dla mnie bardzo ważny, musze go jak
najszybciej dokończyć, a naprawdę nie wiem gdzie uzyskac pomoc na ten temat.
Z góry dziękuję
i nie zlinczujcie mnie prosze za NTG ;)

Pozdrawiam
D/\G/\