Problemy z ASUS P3B-F

Autor: Krzysztof Gibas <killgore_at_poczta.wp.pl.spam>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 15:26:01 MET DST

Cześć!

Ostatnio spaliła mi się płyta główna i wymieniłem ją na powyższą. W
dokumentacji do płyty napisane jest, że odczytuje ona temperaturę CPU
z wewnętrznej diody. Procesor (Celeron 400) podłączony jest przez
slocket. Odczyty pod obciążeniem osiągają nawet 80 stopni. Temperatura
w ciągu trzech sekund potrafi zmienić się o 10 stopni, skakać w górę i
w dół (np. 60->65->62) pomimo maksymalnego obciążenia. Czy te odczyty
są prawidłowe? Zaznaczę, że zaaplikowałem pastę termoprzewodzącą.
Odczyty temperatur z MBM i Speedfana.

Drugie pytanie jest następujące: pomimo tego, że wyłączyłem w BIOS-ie
SYMBIOS SCSI BIOS i USB system (XP SP1) uparcie je wykrywa. O co może
chodzić? Nie posiadam żadnych urządzeń SCSI.

Numer BIOS 1006

Z góry dzięki.

--
      Pozdrowienia