Toshiba SD-R 5272

Autor: Laik <pma110_at_wp.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 21:56:57 MET DST

Miałem ochotę na Pioneerka ale jakoś niedostępne w okolicy ostatnio.
Zdecydowałem się na powyższą Toshibę. Archiwum raczej milczy na jej
temat, jedyne wieści to cdrlabs i cdrinfo.com.

Jeżeli ktoś miał jakąś styczność z powyższą to poproszę. Albo
się upewnię w zakupie, albo zacznę od nowa myśleć.

Napęd ma głównie służyć do archiwizacji, nośniki nie muszą być
najtańsze/najgorsze (choć czasem miło jakąś pierdołę nagrać na 3 dni).

pzdr
Laik