Toshiba SD-R5752

Autor: Laik <pma110_at_wp.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 21:18:11 MET DST

Chciałem Pioneera, ale niedostępny jakoś w okolicy ostatnio. Na 99%
jestem zdecydowany na Toshibę. Poza cdrinfo.com o cdrlabs.com nie za
bardzo cokolwiek znalazłem. Archiwum raczej milczy na temat tej
nagrywarki.

Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenia z powyższą to poproszę.
Zarówno na plus (będzie się lepiej zasypiało) ja i minus (burza myśli
od nowa).

Na DL mi nie zależy, DVD-RAM też na razie za drogie. Napęd będzie
głównie służył do archiwizacji. Nie przepadam też za najtańszymi
nośnikami (czasem jednak mile widziane przy nagrywaniu jakichś
piergologi na 3 dni).

pzdr
Laik