Re: Wstyd?

Autor: Osadnik <Os_at_dnik.www@wp.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 18:57:05 MET DST

Użytkownik "Leon " <mariuszlonca@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:cefv8g$8c2$1@inews.gazeta.pl...
> mam
> cel 1.7 na płytce ecs (nie pamietam jaka, ale z dzwiekiem i karta siec)
> hd:20,20,8.4,
> gf2 64 z tvoutem
> jeszcze starszą obudowe do ktorej ledwo wlazla ta plyta
> nawet nie wiem jaki zasilacz, ale poki co dziala
> monitor mam na szczescie niezly, ale to nie ma tu znaczenia
> napędy tez (2*LG)
>
> Czy w dobie pogoni za GHz, GB inajlepszą kartą graficzną nie wstyd
posiadac
> taki komp? Nie mam narazie buły na lepszy, a i pograc na tym jeszcze sie
da.

Wtakim razie to ja powiem tyle, że mam komp równo 5 lat, i nic w nim nie
wymieniałem ani troche? dlaczego bo działa ot co... nigdy nie narzekałem!

Wyobraz sobie taką konfiguracje:

CPU: Intel Pentium II 400MHz (nie kręcony)
RAM: 128MB 100MHz
Płyta: Acrop (jakieś badziewie bez usb, ps2 aklawiatura na din)
GFX: STB Velocity 4200 16MB
CD ROM 52x i Nagrywarka 8x (nagrywarke kupiłem 3 lata temu)
HDD: Seagate 8,5 GB
Audio: SB 64 PCI
Monitor: Likom 15" (ani jednego problemu mimo ciągłej pracy)
Modem: Zoltrix Cobra 56k
i to wszystko!

A wiesz do czego go używam? Praktycznie do wszystkiego poza robieniem muzyki
i grafiki 3D (filmy to już montowałem) Postawiony System Windows 2003
Server, Dużo programów w Szufladzie, inet na neo+. Poprostu przyzwyczaiłem
się że rendering filmu trwa 5 dni. Dopiero w grudniu kiey uzbieram reszte
kasy kupie coś nowszego:

Np.

CPU: AMD 2500+
MB: Abit NF7-SL
Monitor: Samsung 975 (może pochrzaniłem numerki ale ten z serii najlepszy)
17"
RAM 2x 256 MB (dual) 400MHz (hmm tyle co mój aktualny CPU)
HDD Samsung 160 GB 8MB Cache 7200 obr.
GFX (jakas tanizna może być nawet jakiś ATI za 150 zł, bo mało gram i z
reguły w bardoz stare tytuły bo te są najlepsze)
Audio na MB
Ewentualnie kupie nową nagrywarke lub DVD.

I co, myślisz że mi się śniło że kiedyś będą takie komputery? Wiesz żal
ściska jak wiem że wszyscy mogas zachwycac sie np GTA 3 a ja moge tylko
zainstalować, albo kolega wysyła mi mailem swoją zrenderowana scene. Jednak
mam nad nimi wyższość bo mam przewafgę w wiedzy (gdy coiś sie zep[suje to
zawsze do mnie dzwonią, jestem taki HotLine Komputerowy 24 na dobe w swojej
miejscowości. I zawsze staram się pomóc. Nawet jak nieposiadam nowego srzetu
to wiem więcej niż oni razem do kupy wzięci. To oni się wstydza że nic nie
wiedzą.

30% internautów nie umie skonfigurować Outlook-a jako klienta poczty, 60%
nie umie założyć konta grup dyskusyjnych a 90% użytkowników nie wie jak
zadawac pytania i nie zna netykiety (nawet niektórych podstaw)

Za błędy językowe przepraszam z góry.