Re: voodoo2

Autor: Kompaner <kompaner_at_wp.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 18:29:38 MET DST

> czego kolega Kompaner napisał, że Absolutnie Niemożna zainstalować
> akcelelatora Voodoo2 z G-Forcem ??? Jego odpowiedĽ jest błędna i wprowadza
> kolegę Alien'a w bł±d.

Witam!
Pytanie brzmiało: czy warto?
Odpowiedź moja była taka: absolutnie nie.
Nie twierdziłem, że nie można.
Choć nie jest to takie pewne, mogą zaistnieć pewne problemy, bo Voodoo2 jest
kartą na PCI, GeForce na AGP, a połączenie jest zewnętrznym kablem. Nie wiem
jeszcze, jak będą współpracować sterowniki tych kart, jak wskazać aplikacji
kartę i bibliotekę 3D, z której ma korzystać. Nie wiem też, jak bardzo
przezroczysta dla GeForce będzie karta Voodoo2 i czy nie będzie spowalniać
sygnału video? Itd, itp.
Pytający wyraźnie nie zdawał sobie sprawy z ewentualnych komplikacji - i jak
widać było z jego odpowiedzi - nie domagał się wyjaśnień, przeczuwając
stopień zawiłości odpowiedzi.
Dlatego odpowiedź skróciłem do minimum.
Kompaner