Re: Tani dobry monitor?

Autor: PW <pewu_at_anty.konto.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 18:04:22 MET DST

Samotnik wrote:
> Też tak pracuję od 1,5 roku i jest OK. Wrażenie wklęsłości znika po
> kilku dniach ;-) Monitorek jest OK, choć mój w niektórych ustawieniach
> piszczy niestety. Zastanawiałem się między NEC F791SB i LG F700P i w
> końcu padło na LG, bo nie był w magazynie NECów ;) Ogólnie OK.
> Niektóre egzemplarze mają podobno problem z geometrią, warto
> sprawdzić przed zakupem. Mój NIBY ma (tak mówi kolega - faszysta
> geometryczny ;), ale ani trochę mi ta leciutka nielinearność nie
> przeszkadza.

Wlasnie sie zastanawiam, czy jest sens wymienic moj egzemplarz na inny,
z razji tego, ze obraz nie jest caly idealnie ostry, w lewym dolnym
rogu mam dosc wyraznie mniej ostre krawedzie. Nie mam jeszcze podbitej
gwarancji wiec chyba moglbym wymienic na inny egzemplarz, ale czy trafi
sie lepjej wykalibrowany? sam nie wiem... : /

--
PW
GG:655449