Re: Moze podpowiecie mi linka do tego testu

Autor: Daniel 'CormaC' Bartosik <cormac82WYTNIJ_TO_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 17:15:57 MET DST

Lukasz Ledochowski wrote:

> http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=1927
>
> Jeżeli kolega chce kupować procesor to weź pod uwage, że są już nowe
> Celerony i ich wydajność jest duuużo lepsza.

Wiem. Chodzilo u utarcie nosa pewnemu forumowiczowi i potrzebowalem czarno
na bialym dowodu na przewage Durona 1.6 nad Celeronem 2.6. Koles jest
fanatykiem i kazdemu wpychalby zestaw typu celeron + fx5700 (bo przeciez
musi byc intel i nvidia) a jak mialem inne zdanie to usilowal mnie wysmiac,
ze gdzie niby mojemu "duronikowi" do cudnych Celeronow.

--
::   Daniel "CormaC" Bartosik   ::  "Life can be for living         ::
:                               ::   Just try and never give in!"    :