Re: Restart po 50 sek.

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 14:10:09 MET DST

Użytkownik "Jary" <jary18@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cekvc3$17o$1@81.210.110.19...
> Witam
> Mam pewien problem.Gdy właczam kompa po paru miutach wyskakuje komunikat
ze
> mam 50 sekund na wyłaczenie go.I nie wiem co mam zrobic zeby tak nie
> wyskakiwało.Pomozcie!

sciagnij laty do sassera i blastera na dysk i zaraz po instalacji systemu
przed pierwszym uruchomieniem wlazisz w menu wyboru trybu uruchamiania (F8)
i tam Tryb awaryjny (tryb ten nie obsluguje sieci), instalujesz obie laty i
dopiero restart w Tryb normalny...

swoja droga NTG, poszukaj w archiwum *.windowsxp