Re: Komputer do przechowywania plików v2.

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 13:24:03 MET DST

"Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> wrote in message
news:cedk3p$cfr$1@news.onet.pl...

> Do zadań do których chcesz wykożystać ten komputer
> z nawiązką wystarczy Ci 2x256MB RAM'u a za różnicę
> kup obudowę Chiefteca ;-) ((sam taką mam)).

Chyba zartujesz? Jesli to ma byc praca terminalowa na tym kompie przez
zdalne stacje, to policz, ile zajmuje po odpaleniu ten office w pamieci,
a potem pomnoz to przez ilosc kompow ktore beda tego uzywac. Mam w
firmie tymczasowo serwer terminali na desktopie i przy 512 MB RAM to
gora 6 osob moze z tego kozystac (aplikacja pochlania 80-90 MB RAM, a
jeszcze troche sam system wciaga i przy 6 zaczyna mielic swappem).

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl