Re: Samoczynne restarty komutera.

Autor: Osadnik <Os_at_dnik.www@wp.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 12:46:40 MET DST

Użytkownik "Rafał" <rafal-lipinski@o2.pl.fucksp.am.invalid> napisał w
wiadomości news:cel5ha$9l7$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Antena jest na dachu, połączona z kartą kablem o długości około 10m.

A skąd ma zaslanie? Tylko z komputera? To wtedy się nie dziwie. Jeśli z
zewnątrz z jakiegoś inego zasilacza, to już nie wiem, a spróbuj wyjąć tę
karte. i zobacz czy se nie restartuje.

Z drugiej strony Internet = wirusy które jmają podobny system działania.
Jeśłi po odłączeniu karty dalej to samo o znaczy ze coś sie wdało do kompa i
robi zamieszanie.