Re: Restart po 50 sek.

Autor: Osadnik <Os_at_dnik.www@wp.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 12:22:43 MET DST

Użytkownik "Jary" <jary18@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cekvc3$17o$1@81.210.110.19...
> Witam
> Mam pewien problem.Gdy właczam kompa po paru miutach wyskakuje komunikat
ze
> mam 50 sekund na wyłaczenie go.I nie wiem co mam zrobic zeby tak nie
> wyskakiwało.Pomozcie!
> Pozdrawiam

Odp: wirus

Zablokowac usługę RPC żeby nie resetowałą komputera (Panel Sterowania ->
narzędzia administracyjne -
> Usługi -> zdalne wykonywane procedur -> ozdyskiwanie -> po pierwszym
błędzie nie wykonuj żadnej akcji.

Potem zainstaluj Firewall, zablokuj nieznzane ci połączenie. I ZAŁATAJ
SYSTEM!!! (windows update się kłania) Gdzie on jest? Internet Explorer,
Narzędzia, Windows Update.

I na przyszłosć! Zanim podłączysz się do internetu uewnij się że:

a) Masz załatany system
b) zabezpieczone połączenie
c) i jakiegoś antywira na składzie