Re: Tanie obudowy Enlighta

Autor: Ja_Nul^ <ja_nul_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 10:29:11 MET DST

Użytkownik "Adam Szewczak" <aszewczak@acs.com.pl> napisał w wiadomości
news:cekok2$j3d$1@news.onet.pl...

> Hej no ja osobiscie nie slyszalem zeby Enlight robil jakies badziewia
> ale jak dokladnie ta obudowa wyglada konstrukcjnie niestety nie wiem.
> Mysle jednak ze nawet dla samego zasilacza jest warto dac kase. W tych
> tanich obudowach za szybko padaja.

Właśnie co do zasilaczy można się naciąć, bo w tych tańszych Enlightach
zamiast produktów Sirteca wsadzają jakieś głośniejsze i słabsze dziadostwo.
Na szczęście ja mam już dobry zasilacz, chodzi o samą obudowę, którą kupuje
używaną, ale myślę że będzie ok.
BTW jak już mowa o zasilaczach miał któryś z was w łapach gps-350bb-104c
Enlighta, chyba jakiś rzadki, bo nic o nim nie znalazłem w necie. Intuicja
mi podpowiada, że to
będzie to samo co GPS-350BB-101L chiefteca tylko bez kabelków do SATA, ale
nie znalazłem żadnego potwierdzenia.
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam!

                            Ja_Nul^