Re: WD1600JB stuk przy wylaczaniu

Autor: Artur Kłosiński <artk78_usun__at_gazeta.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 09:17:58 MET DST

Ja miałem takie stukanie w swoim WD, zdarza się przy zaniku napięcia i po
restartach gdy coś kombinowałem ze sprzętem (np. złe stery do karty TV
czasem wywałały cały komp), miałem też coś takiego gdy testowałem jakieś
stery do Nforce2, po prostu tak na nim jakby wymuszały te stukanie przy
starcie. Zmieniłem stery i od tamtej pory tego nie słyszałem.

--
Pozdrawiam Artur
gg: 3854734