Re: problem z bootowaniem z cd winme

Autor: Bartosz <billyidol_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 04:07:35 MET DST

ArD wrote:

> NTG. Następnym razem pl.comp.os.ms-win9x
zapamietam.

> Nie wszystkie płyty są bootowalne. Musisz użyć innej z win9x. Byle dos
> się uruchomił. Następnie wkładasz tą z winme i setup.
> powodzenia
sprobuje... ale z tego co pamietam - zadne plyty z winem nigdy mi sie
nie bootowaly, musialem to robic "przez" dyskietke startowa, ale teraz
to jest niemozliwe.

> A dlaczego tego nie sprawdziłeś? Tylko od razu lecisz do "mamusi"?

...bo informacje o bootowaniu czegos jak dysk startowy z cd przydadza
sie na pewno w przyszlosci, a poza tym chcialem sie dowiedziec, czy
sposob "bootujac komputer z innej plyty a potem zmieniajac plyty w
stacji na 98me i odpalajac?" bedzie dzialal. no ale skoro tak, to
poszukam jakichs innych plyt ;)