Re: Nie wlaczajacy sie dysk

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 23:23:18 MET DST

Adam 'Adak' Kępiński wrote:

> Stalem sie dzis posiadaczem trupa (bo jak inaczej go nazwac?) - dysku
> Fujistu MPG3102AT (10GB).
> Fajny i w ogole, tyle ze... nie wlacza sie :-)

z tej serii prawie wszystkie dyski padly przed kilkoma laty;

spotkalem sie z egzemplarzem tego modelu, ktory zostal
okrzykniety wlasnie niewlaczajacym sie, po czym przez
dwa miesiace szukalem pasujacej elektroniki; gdy ja juz
znalazlem, to postanowilem przed podmiana elektroniki
wlaczyc ten niewlaczajacy sie dysk celem ewentualnej
oceny efektow podmiany elektroniki - chodzilo mi glownie
o grzanie sie czipow etc.... no i o dziwo niedzialajacy
dysk wstal; i dzialal pieknie przez kilka godzin; az do
momentu restartu komputera; po restarcie przestal dzialac;
zostawilem go na tydzien w spokoju i po uplywie tego
tygodnia dysk znow wstal i znow dzialal tak dlugo jak
dzialal komputer; zgralem dane i dalej sie nie interesowalem;

adas;