Re: R9500Pro - resetowanie zegarów

Autor: Piotr <pnat_at_interia.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 20:31:28 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <pisz123@pf.pl> napisał w wiadomości

> Mam lekko podkręconego R9500Pro do ok 320/320 na sterach Omegi 2.5.58
> problem w tym, że bardzo często ustawienia wracają mi do defaultowych i
> praktycznie kilka razy dziennie musze sprawdzić czy wszystko jest ok bo
> zazwyczaj min. raz dziennie się przestawi. Czy ktoś z Was wie czym to może
> być spowodowane ?

U mnie 9500pro, podkrecony do 351/624 nie"lubil" sie z gra Call of Duty, na
sterach jeszcze 3.8(omega). Poprostu od czasu do czasu mialem freeze i po
resecie ustawienia w karcie default. Nie wiem dlaczego wiem, ze tylko z ta
gra (do dzis mam z nia problemy). Moze masz jakis program, ktory specjalnie
reaguje? :-))
pozdrawiam
Piotr