Re: Pomocy Soltek sl-75frn2-l

Autor: krimisek <krimisek(no_spam)_at_wp.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 14:52:15 MET DST

> posiadam plyte Soltek sl-75rfn2-l i po dokonaniu zmian ustawien w biosie
> komputer mi nie wstaje tzn nawet monitor sie nie zalacza prubowalem juz
> wyczyscic ustawienia w biosie przez zworke oraz takze przez wyjecie bateri
> bez efektu monitor nawet nadal sie nie wlacza (monitor jest sprawny w 100%
> procentach oraz inne podzespoly )
> Czy istnieje mozliwosc ze plyte zostala uszkodzona poprzez dokonanie zmian
> ustawien w biosie ?

Mialem podobny problem ze jak zrestartowalem komputer to nagle nic nie
startowalo ale bylo mozna bylo z dyskietki odpalic (nie pojawialo sie nic
poza tym napisem ze mozna z floppa) wiec wgralem na dyskietke bios i
zflashowalem Po tej czynnosci juz nic sie nie stalo! Wlaczylem kompa a on
nic poprstu chodzi ale nic nie startuje czarny ekran poprostu nic! Wyslalem
plyte do serwisu sflashowali mi bios podejrzewam programatorem
(komputronik) i plyta hulala dalej.

--
[ Abit NF7-S + Athlon XP 1700+@2114mhz + 2x 256MB Twinmos @ CL 2 ]
[ LG FLATRON 795FT Plus + Radeon 9000pro 64MB 128bit@299/236 ]