Re: karta telewizyjna

Autor: NightHunter89 <NightHunter89_at_op.[skasuj-to>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 13:30:38 MET DST

sawi wrote:

> Zrobilem co napisales ale niestety porazka.
> Ta systuacja zaistniala po zmianie systemu.
> zmienic w programi na mono nie moge gdyz te opcje sa poprostu niedostepne.
> Moze sterownik pod Xp powinien byc inny ?
> sawi

Odpowiednie sterowniki pod XP znajdziesz tutaj:
http://www.prolink.pl/sterowniki/tm_drivers/ ale skoro działa Ci dźwięk
to chyba nie jest ich wina...
Wejdź do menedżera urządzeń, i zobacz, czy nie masz tam jakichś
nieznanych urządzeń... Jak masz jakieś nieznane urządzenie o nazwie WDM
[cośtam cośtam], to zainstaluj do niego sterownik, i jak się zapyta o
lokalizację to wybierz tą, w której masz sterownik od karty
telewizyjnej). Przyjrzyj się tam w menedźerze dokładnie, czy nie ma
jakichś problemów lub nieznanych urządzeń...

Jak to nie zadziała, to spróbuj zainstalowac jeszcze raz sterownik od
Twojej karty dźwiękowej. Ale

--
Pozdrawiam, NightHunter
"Free Your Mind"