Re: Grafika w notebooku acera sie slimaczy

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 12:51:54 MET DST

Proces Railman <admin@34all.org> zwrócił błąd:
> [...]
> Jak usune sterowniki Acera, to rzeczywscie windows XP instaluje jakies
> 'standardowe sterowniki (zgodne z VGA)', tyle ze z jakichs dziwnych powodow
> 'nie moze zakonczyc instalacji' (a zadnego komunikatu wyjasniajacego
> dlaczego nie moze to juz nie ma - chetnie by mnie jeszcze porazil pradem
> cham jeden :) )
> To tyle jesli chodzi o produkty microsoftu... fuj

Porada kano rozwiąże problem z instalacją catalystów ze strony ATi, ale mi
przyszło do głowy że może ten Mobility Radeon to oszczędna wersja? Nie znam
tego kompa, wiem że ktoś w ATI w przypływie dobrego humoru wymyślił też
wersję Mobility Radeona 9000 z magistralą pamięci 64 bit. Co prawda różnica
wydajności nie powinna być aż tak duża, ale jeśli się to połączy z
nieoptymalnymi sterami to może... Sprawdź na wszelki wypadek RivaTunerem.
Catalysty wyrzucasz cat-uninstalerem?

Poza tym czy procesor nie przełącza się w jakiś oszczędny tryb, np. z
powodu przegrzania? W 3dsmarku nie tylko grafika się liczy.

Jeśli chodzi o problemy z analizą błędów instalacji w windows to ta grupa
nie jest najlepsza, ale można sobie popatrzeć do pliku logu o nazwie
"setupapi.log". Jeśli zapisuje się w nim za mało informacji można w
rejestrze ustawić flagi które spowodują że po każdej instalacji dysk Ci
spuchnie:
http://glinki.com/?l=o4ujw4
http://glinki.com/?l=qrtmmm

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze