Re: Pentagram Freezone QC-80 Cu

Autor: eXEnsior <anty_spam_cyberon3_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 01:32:37 MET DST

Grupowicz
krimisek napisał(a):

> Mam zamiar kupic cooler jak w temacie do mojego procka (sig),
> plyty (sig), chiefteca 360W i zalmana ZM-NB47J na chipsecie (ten
> niebieski). Czy to mi sie wszystko pomiesci??? Slyszalem ze sa z
> tym problemy. Ponadto czy 619g to troche nie za duzo??? Czy
> mocowanie tego coolera jest solidne??

osobiscie mam wersje qc-92 i taki sam zalman na mostku na msi
kt3ultra2, szczerze mowiac to zmiescilem sie na styk, ale oplacalo sie
temperatura procka spadla sporo i moglem spokojnie zmniejszyc obroty
wiatraka przy 2000rpm nie slychac go praktycznie w ogole. Polecam go ze
wzgledu na to ze jest troche lzejszy od 80, a w testach wypada
identycznie.

--
pozdr. eXEnsior
"Yes, though I go through the valley of deep shade, I will have no fear