Re: chieftec HPC-360-302DF

Autor: Jaged <tu.go_at_niestety.nie.ma>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 23:46:39 MET DST

archie <archie.am@qwp.pl> myślał, myślał i napisał taką oto
wiadomość:

> Jeśli nie napisałem, że z tyłu gdzie jest wyłącznik to
> pewnie na jednym z 5 pozostałych ;)
> A chyba rzeczywiście obroty są monitorowane z wentylatora
> wyciągającego przy wyłączniku i na mojej płycie głównej
> obroty są teraz na poziomie 1650 rpm. Chociaż dalej nie
> jestem pewien, bo ten wentylator zdeczko jest głośny, a
> przy takiej prędkości nie powinno się go słyszeć.

mam jednak wartość obrotów taką jak ty, ale to pokazała AIDA jak
podłączyłem do gniazda chassis fun. W sumie powinno się tam
podłaczyć wentyl od budy, ale jak podłaczam go pod gnazdo
oznaczone power fun to nic nie pokazuje. Albo ta moja płyta jest
dziwna albo robię coś nie tak. (te 6000 pokazywał program
rozprowadzany z epoxami)

--
Athlon XP 2500+ Barton, Epox EP-8K5A2, V7 L15M, Radeon 9000,
WD800JB, Lite On LTR-52327S, Toshiba SD-M1712, SkyStar2,