LeadTek WinFast 2000 XP Deluxe

Autor: LAB <NOSPAM>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 22:35:00 MET DST

hi all,

czy moze mi ktos napisac jak ustawic borg TV zeby normlanie chodzil ??
i jaka warsja bo mam kilka, np. :

bTV Profesional ( 2.12 chyba ) chodzi mi ale mam problem z ustawieniem
wszystkich programow

zas wersja 2.52 wypisuje mi komunikat za malo pamieci :?

i czy mozliwe jest ze zaklucenia sa spowodowane tym ze karta jest w slocie
pomiedzy sieciowka a gfx ?? bo obraz nie jest najlepszy, karata podlaczona
pod sygnal z kablowki

moze komus sie chce to niech do mnie napisze na gg: 1618104 :>

z gory dzieki za all post's