Re: Reklamacja monitora

Autor: Marek Piekar <sdfsd_at_ass.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 22:07:59 MET DST

> Wypalone piksele w CRT to niezwykła rzadkość. Z tego co mi
> wiadomo już jeden punkt podlega pod wymianę gwarancyjną.
> W swojej "karierze" widziałem tylko raz wypalony w kines-
> kopie jeden punkt i było to w radzieckim telewizorze ;)

To zapraszam do obejrzenia mojego monitora. Ma "wypalony" jeden piksel i
jeden subpixel (mniejszy). Pisze "wypalony" bo może to wina zatkanej maski,
w każdym razie jeden piksel nie świeci i jeszcze jeden znacznie mniejszy,
taka mało widoczna kropka. Kumpel miał beline 15" gdzie miał kropke
centralnie na środku monitora, nie udało mu się tego wymienić i chodził
wściekły z miesiąc :)

Pozdrawiam