Re: Nie moge zainstalować skanera Mustek 1200 CP pod WinXP

Autor: Stirlitz <arbuzzz_at_go2.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 21:49:28 MET DST

na potrzeby tego opisu Leszek Serwiński w dniu 2004-07-31 o godzinie
20:08:44 w wiadomosci <cegn85$4mj$1@atlantis.news.tpi.pl> wysłana na
grupe pl.comp.pecet wyklawiaturkował:

> Mam skaner Mustek 1200 CP i nie mogę go zainstalować w WIndows XP.
> Ściągnałem właściwe sterowniki ze strony producenta i instalowałem je
> według wskazówek jakie tam były ale nic z tego nie wyszło. Może komuś
> sie to udało z tym skanerem. Byłbym wdzięczny za pomoc.
z tego co pamiętam instaluje się stery od w2k ale przez inny program
napisz na priv to ci pomogę

--
 - Gówno i kapusta zawsze w parze idą         |  ICQ:261665964   |
 - rzekł sentencjonalnie Percival Shuttenbach.|   GG:2419957     |