Re: HELP!!! PADŁ BIOS

Autor: FOX28 <fox29_at_o2.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 17:13:45 MET DST

Użytkownik "Sławomir Zwarycz" <zwarolek@wp.pl> napisał w wiadomości
news:opsbzv9o0bqaax6d@news.tpi.pl...
> Mam powazny problem :(
> Mam plyte ASUS A7V600 i uzywajac programu Asus Update chcialem
> zaktualizowac bios. Wybralem
> najnowszy i nacisnalem FLASH. Po resecie komp nie daje z siebie znaku
> zycia. Plyta posiada ASUS
> CrashFree Bios 2 ale po wlaczeniu kompa widze tylko cimnosc i z zadnego
> napedu nic nie "czyta".
> Czy jest moze jakas kombinacja klawiszy do wczytywania biosu z plyty lub
> dyskietki? Prosze, o
> kazda pomocna wskazowke.

na monitorze przy uwalonym biosie nie bedziesz nic widzial. musisz dzialac w
ciemno. dyskietka startowa najlepiej z free dosem i nagranym biosem i
flashem. lub f2 jak masz ezflash (nie wiem czy twoja płyta to ma). potem
klepiesz aflash nazwa pliku. musisz sprawdzic na innym kompie i spisac sobie
wszystkie kroki flashowania. a na przyszłość nie polecam robic tego spod
windowsa.