Pomocy z partycją, przerwane partycjonowanie i dane zamieniły sie w krzaczki

Autor: Pszemus <niszczcie_spam>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 16:04:03 MET DST

Just like above....
W czasie dodawanie UNALOCATED SPACE'a do partycji D: (80GB) Partition Magic
przeszedł do Boot Mode (DOS) i gdy przemieszczał dane (Moving Data)
nastąpił restart kompa (nie z mojej winy). Teraz zamiast danych mam duże
pliki i katalogi (w liczbie kilku) o nazwach "zakrzaczkowanych". Do Windowsa
98 mogę wejść bo C: i E: działają. Gdy zapuściłem DiskDoctora (Norton
Utilities) pokazał on komunikat: "Invalid Disk Table in Boot Record" podczas
skanowania D:. Nie może naprawić tego błędu, a skandisk windowsowy chce
tworzyć nowy Root Directory. Boję się że zniszczy mi dane. POMOCY

Pszemek
pszemus@o2.pl
gg: 1620292

Liczę na Was (tylko to mi zostało)