Re: Komp do 500zl?

Autor: lukas3339 <lukas3339_at_get.net.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 14:51:35 MET DST

"lukas3339" <lukas3339@get.net.pl> wrote in message
news:cedm0g$mg9$1@news.onet.pl...

Odpowiem zbiorowo coby 10 postow nie pisac.
Co do XP, to bedzie to na pewno ten systemm bo raz ze mam oryginalnego boxa
a dwa ze ja sobie go chwale. Po prostu jak mialem 98 to byly ciagle problemy
i reinstal co 3 miesiace a teraz mam XP jakies 2 lata i wszystko gra. Wiec
co byscie nie mowili bedzie XP i EOT.

Co do Ostrowa to wlasnie tutaj mieszkam i znam te firmy ktore sprzedja tani
sprzet z niemiec, nawet mam monitor 19" od nich.Tyle tylko ze u nich tam
raczej starszy sprzet stoi jakies 450mhz max a jak jest cos szybszego to i
tak trzeba pol gratow wymieniac bo ramu malo, grafa pozal sie boze ( trudno
sie dziwic skoro to komputery z biura ) wiec koszta i tak mnie przerosna.

W sumie znalazlem cos takiego:

Płyta główna :Soltek SL-65FVB, Procesor Intel Celeron II 900 MHz, RAM : 256
MB, Dysk twardy : Seagate 20 GB, Karta graficzna : NVIDIA RIVA TNT2 32 MB M
64 pro z akceleratorem 3D (AGP x4), Karta dźwiękowa : AC97 zintegrowana z
płytą główną, Napęd CD :LG CD-ROM CRD-8520B 52x , karta sieciowa Realtek,
Napęd dyskietek: FDD 1,44 Obudowa: MIDI ATX 300W.

Za to gosc wola jakies 650zl, moze uda sie za mniej. Co myslicie?
Mialo byc do 500zl ale widze ze ciezko bedzie.

--
lukas3339