Proba (nieudana) FAT32 --> NTFS = RAW - jak to odczytac ??

Autor: Martin <maly.km_at_vp.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 14:37:30 MET DST

Witam !

zrobilem cos czego nie chcialem (chyba jak kazdy z nas czasami ;)),
mianowice: majac partycje w FAT32 chcialem ja sformatowac -> NTFS . No
dobra bootuje sie
z plytki W_XP zaznaczam partycje do sforamtowania i... formatuje z tym ze
nie ta partycje
ktora powinien (nie wiem jakim cudem wybralem zla) ... szybko (nawet nie
osiagnal 1%) resetuje kompa.
Teraz chcac odczytac dane z tej partycji (omylkowo prawie sformatowanej)
pojawia sie komunikat,
ze "Dysk nie jest sformatowany czy sformatowac go teraz ?"
Pytanie: Czy jest mozliwosc odzyskania danych z tej partycji ? Prosze o
propozycje jakichs programow .
Dodam ze we wlasciwosciach partycji wsakzywanym systemem plików jest RAW .

Pozdrawiam,

Martin