Re: Matrox G200 8MB AGP a filmy DVD

Autor: Marcin <mar.bar_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 13:09:22 MET DST

marcus075 <xnejrgn@vagrevn.cy> napisał(a):

> [...]
Tzn.,

> Zakichany serwis! Już 3 tydzień trzymają moją szklaną kulę! Nie no... Ja
> się udam do rzecznika praw konsumentów... A Ty napisz jaki masz sprzęt, bo
> z szklanej kuli, która jest w serwisie [cały czas gołe dupy pokazywała...],
> nic nie wyczytam...

Konfiguracja jest odpowiednia (inaczej bym napisal). Jest to Duron 1000MHz,
256 MB SDRAM, plyta K7VZA. Chcialem sie tylko dowiedziec czy ta karta jest
dobra do DVD (bo na innej karcie filmy DVD chodza OK w tej konfiguracji), na
co mi odpowiedzial maX.
Dzieki wszystkim za odpowiedzi.

--
Pozdrawiam,