NTLDR is missing - i komp nie startuje

Autor: Dempsey <dempsey79NOSPAM_at_go2.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 12:24:25 MET DST

Witam grupowiczów.
Wyskakuje właśnie taki komunikat podczas odpalanie komputera. Nie pomogła
konsola odzyskiwania danych i polecenia fixboot oraz fixmbr .. polecenie
CHKDSK wyświetla że "dyska ma przynajmniej jeden obszar nieodwracalnie
uszkodzony" Myślę że to bad sektory .. ale frapuje mnie ta informacja -
NTLDR is missing. Czy może spotkaliście się z tym problemem. Z góry dzięki
za wszelkie opinie i sugestie. System to Win XP Pro.
Pozdrawiam