Re: problem z oknami

Autor: Arek <tylkodogrup_at_wp.pl>
Data: Sat 31 Jul 2004 - 12:19:28 MET DST

Użytkownik "rosi" <keyser.soze_nospam_@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cefqqm$d$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Arek" <tylkodogrup@wp.pl> napisał w wiadomości
>
> padla karta grafiki... kto twierdzi, ze jest inaczej???
>
> P.S.
> NTG

ok. sorry ze NTG ale skoro juz opdowiedziales to pozwole sobie odpisac:-)

nie sądzę żeby była to karta grafiki. po prostu bawiłem się opcjami
folderów:-(
dzieje się tak może dlatego że w zaawansowanych dodałem nową akcję i w
aplikacji używanej do wykonania akcji wpisałem "explorer.exe"
czy da się wpisać open? może chodzi właśnie o to że explorer otwiera w
nowych oknach a open w tym samym?
niestety w standardowych akcjach nie mam open ( nie wiem dlaczego). jest cos
z acdsee i winampem ale open nie ma. jak wpisałem open.exe to wyskoczyło mi
że nie może znaleźć aplikacji.
a nigdzie nie mogę podejrzeć bo przyciski "edytuj" nie są aktywne:-(
co muszę wpisać?
proszę o pomoc
dzieki
pozdro